Creare SITE-uri in AMP optimizate pentru Google
Crearea unui SITE in AMP Optimizat pentru Google necesita experienta atat in Programare Web cat si in cunostinte avansate de SEO On Page. Detinem peste 20 ani de experienta in Creare si Realizare Site-uri pe Internet si asta reprezinta acum o garantie a calitătii cum era pe vremuri acel CTC (control tehnic calitate).
Majoritatea accesărilor unui site, la nivel global, se fac prin dispozitive mobile iar viteza de incarcare a determinat Google in anul 2015 sa lanseze un proiect nou numit AMP
AMP este un proiect open source care are drept scop redarea continutul paginilor web mult mai rapid pe device-urile mobile. Site-urile au inceput sa adopte acest nou format deoarece Google ofera o serie de avantaje de pozitionare si vizibilitate in detrimentul celor care nu detin aceasta tehnologie.
Principalele beneficii ale Site -urilor care folosesc AMP (Amplified Mobile Pages) sunt:
- Viteza de incarcare de cel putin 5 ori mai mare fata de versiunea clasica non-AMP care ajuta in mod direct la convertirea vizitatorului in client;
- Acum Google permite utilizatorilor căutători să-și filtreze rezultatele căutării și / sau să extindă rezultatele căutării utilizând un cursor de tip carusel în partea superioară a rezultatelor de căutare desktop și de căutare mobilă;
- Posibilitate de a crea Bloguri Liive. Blogurile live sunt pagini web care sunt actualizate frecvent pe parcursul unui eveniment în desfășurare, cum ar fi Super Bowl;
- Multiple optimizari pentru pentru implicarea și reținerea utilizatorilor cum ar fi experiențe interactive, navigari personalizate ale utilizatorilor, ajutarea cititorilor de a distribui continutul pe retele sociale, tipurile de anunțuri care oferă o experiență bună pentru cititori, descarcari de aplicatii;
Am observat ca tehnologia AMP se dezvolta in mod exponential. În ultimul an, dezvoltatorii au adoptat tehnologia Accelerated Mobile Pages (AMP) pentru a construi pagini cu încărcare mai rapidă pentru toate tipurile de site-uri, de la știri la rețete la comerț electronic. Milioane de pagini AMP au fost publicate până în prezent, iar Google Analytics își continuă angajamentul de a sprijini clienții care au adoptat AMP.
In 2016 a fost lansata Inițiativa pentru anunțuri AMP cu obiectivul ambițios de a stabili experiențele anunțurilor pe web prin aducerea la publicitate a vitezei și performanței AMP. Anunțurile AMP sunt mai rapide, mai ușoare și mai sigure - se pot încărca cu până la 5 secunde mai rapid decât anunțurile obișnuite pe paginile AMP - făcându-le mai vizibile și oferind experiențe mai bune pentru utilizatori.
Am mai spus că timpul de încărcare a paginii mediane pentru o pagină AMP din Căutarea Google este sub o secundă. Dacă nu a fost deja suficient de rapid, săptămâna trecută am anunțat că aceste pagini sunt acum de două ori mai rapide. Nu e de mirare că AMP a fost adoptat atât de mult - peste 2 miliarde de pagini AMP au fost publicate din 900.000 de domenii. Agenții de publicitate precum Johnson & Johnson, Toll Brothers și eBay au văzut deja un angajament sporit față de marca lor, direcționând oamenii spre paginile AMP din rezultatele căutării organice.