ADAUGĂ

© 2021 Toate drepturile rezervate. Promovare Google

Site de Comenzi Online

Acasă / Site de Comenzi Online

Crearea unui magazin online vă ofera oportunitatea de a ajunge mai rapid la segmentul de piață dorit, câștigând mai mulți clienți.

Crearea unui magazin online oferă soluții complete de comerț electronic, posibilitatea dezvoltării propriei afaceri și creșterea vânzărilor companiei pe care o reprezentați.

Avantajele unui magazin online în comparație cu unul tradițional:

  • nu plătiți chirie pentru prezentarea mărfii/serviciilor;
  • puteți câștiga mai multi clienti, deoarece mediul online nu ține cont de localitate.

Aveți nevoie de:

  1. Produse sau servicii
  2. Un site web prietenos
  3. Un plan de marketing online solid

Primul aspect vă revine dumneavoastră, cu celelalte două vă ajutăm noi.

Site-ul de comenzi online este utilizat pentru un magazin virtual care prezintă o bază de produse sau servicii dintre care se poate alege achiziționarea unuia sau mai multor produse/servicii pe baza unui filtru de căutare.

Clienții pot analiza și cerceta orice articol sau serviciu de pe website, deoarece sunt la dispoziție, în varianta virtuală și sunt disponibile oricând pentru a fi comandate sau achiziționate.

Acest tip de magazin online se adresează companiilor care au un număr nelimitat de produse sau servicii ce necesită organizări pe categorii și filtre de căutare.

Daca sunteți hotărât să vă deschideți propriul dumneavoastră magazin online, luați în calcul următoarele:

  1. Alegeți cu atenție produsele sau serviciile pe care doriți să le vindeți. Daca aveți deja o afacere, analizați în mod realist dacă respectivul produs poate fi vândut online sau nu. Unele produse au trecere mai mare pe piața online, în timp ce altele se vând mai bine dacă sunt văzute și/sau probate.
  2. Căutați o nișă. Dacă există mai multe magazine online care vând același lucru sau serviciu trebuie să vă diferențiați de ei.
  3. Faceți un plan de afaceri. Înainte de a vă deschide magazinul online, creați un plan de afaceri detaliat, care să conțină toate intențiile dumneavoastră, investițiile și produsele/serviciile pe care urmează să le vindeți. Aflați costurile și dacă vă încadrați în bugetul disponibil. Principalii factori pe care trebuie să îi luați în considerare sunt: costurile de producție, costurile de transport, taxele, plata angajaților (dacă veți avea nevoie), costurile pentru realizarea site-ului, cumpărarea și întreținerea domeniului.
  4. Crearea propriului magazin online. Trebuie să vă cumpărați un domeniu și să alegeți o cale de administrare. Crearea propriu-zisa a site-ului este partea cu care Promovare Google vă va ajuta la cele mai bune prețuri.
  5. Alegeți modalitățile de plată și pe cele de transport. Acest aspect poate juca un rol esențial în atragerea clienților, deoarece prețul transportului sau rapiditatea livrării produselor reprezintă un criteriu important pentru client.
  6. Publicitatea este cheia succesului. Această etapă va fi una permanentă, deoarece promovarea este vitală pentru succes. Una dintre cele mai ieftine si eficiente modalitati este Social Media.

Pomovare Google vă poate te poate ajuta și îndruma pe tot parcursul procesului de dezvoltare.

Funcționalitățile unui magazin online

  1. Crearea identității vizuale pe Internet
    • Creare Logo (Dacă nu există) în format Vectorial sau Normal
    • Definire culori complementare
    • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
    • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS
  2. Definirea funcționalităților care apar în zona vizibilă de pe site
    • paginile din header: acasă, despre noi, contact
    • paginile din footer: link-uri, politica de confidențialitate
    • conținutul paginii principale: titlu pagină, conținut pagină
    • conținutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
    • conținutul fiecărei pagini secundare
    • structura paginii de categorie de produse
    • conținutul paginii de produs
    • definirea filtrelor de căutare
    • structura paginii de rezultate de cautare
    • structura meniului de navigare al utilizatorului logat. De exemplu: Datele mele, Comenzile Mele, Produse Urmărite, Facturile Mele etc.
  3. Definirea funcționalitatilor din zona de administrare a site-ului
    • administrare useri și drepturi pentru fiecare user
    • administrare conținut de pagini cu optimizare SEO automată
    • administrare părți speciale din pagini cum ar fi: numărul de telefon, un anumit text într-o anumită zonă a site-ului etc.
    • administrare categorii de produse
    • administrare produse
    • administrare comenzi
    • administrare stocuri
    • administrare livrări