ADAUGĂ

© 2021 Toate drepturile rezervate. Promovare Google

Acasă / Blog / Promovare Online prin Modelling si Actorie, Brand awareness

Create a Blog listing

Promovare Online prin Modelling si Actorie, Brand awareness

Agentia noastra de Modelling va pune la dispozitie modele și actori pentru a vă prezenta și demonstra calitatea produselor, serviciilor pe care le vindeti și multe altele.


Deasemnea acest serviciu de promovare pe internet este foarte util companiilor care vor lanseze un produs sau un serviciu nou pe piata.


Conștientizarea mărcii este un termen de marketing care descrie gradul de recunoaștere de către consumator a unui produs după numele său. Crearea gradului de conștientizare a mărcii este un pas cheie în promovarea unui produs nou sau în revigorarea unui brand mai vechi. În mod ideal, conștientizarea mărcii poate include calitățile care disting produsul de concurența sa.


Cum funcționează Brand Awareness
Produsele și serviciile care mențin un nivel ridicat de conștientizare a mărcii pot genera mai multe vânzări. Consumatorii care se confruntă cu alegeri sunt pur și simplu mai susceptibili de a cumpăra un produs de marcă decât unul necunoscut.



Luați în considerare industria băuturilor răcoritoare. Scoase din ambalaj, multe băuturi răcoritoare nu se disting. Giganții din industrie, Coca-Cola și Pepsi, se bazează pe gradul de cunoaștere a mărcii pentru a-și face brandurile la care ajung consumatorii. De-a lungul anilor, aceste companii au folosit strategii de publicitate și marketing care au sporit gradul de conștientizare a mărcii în rândul consumatorilor și care s-au tradus direct în vânzări mai mari.


Nu este surprinzător că companiile cheltuiesc acum o mare cantitate de energie promovând gradul de conștientizare a mărcii pe aceste platforme. Acest lucru a condus la noi forme de promovare în care consumatorii înșiși generează discuții despre produsele și serviciile care le plac și le folosesc. Anunțurile direcționate pe Facebook și Instagram reprezintă o mare majoritate a tacticilor de conștientizare a mărcii utilizate.


Cunoașterea mărcii se referă la familiaritatea consumatorilor cu un anumit produs sau serviciu.
O campanie de conștientizare a mărcii urmărește familiarizarea publicului cu un produs nou sau revizuit și diferențierea acestuia de concurență.
Rețelele sociale au devenit un nou instrument important în marketingul de conștientizare a mărcii.