5 sfaturi de copywriting in Google care vor exploda vânzările tale

Sfaturi De Copywriting In Google Care Vor Eploda Vanzarile Tale

Indiferent de mărimea și statura, toate afacerile au un lucru în comun: toate se bazează pe cuvinte cheie in google pentru a vinde.

Indiferent de produsul sau serviciul dvs. (sau care este bunul), va trebui să comunicați valoarea a ceea ce vindeți în mod eficient dacă doriți să câștigați bani.

Lucrul amuzant este că nu ai nevoie de un fundal scris pentru a scrie bine. Prin urmare, dacă sunteți un proprietar de afaceri ocupat, care nu are experiență sau calificări de scriere, puteți crea în continuare conținut influent.

Deci, ce este necesar pentru a crea o descriere care atrage clientii, influențează și motivează?

Iată cinci sfaturi esențiale pentru copywriting:

1. Trebuie să fii un mic detectiv.

Este important să știți cât de mult despre publicul țintă posibil. Cu cât aveți mai multe detalii despre potențialii cititori, cu atât mai bine.

În mod ideal, aceasta înseamnă înțelegerea temerilor și dorințelor lor. De asemenea, este necesară o prezentare generală a informațiilor demografice.

Este clientul dvs. ideal un bărbat sau o femeie? Sunt tineri sau bătrâni? Vorbesc formal sau informal?

Răspunsurile la aceste întrebări vă vor ajuta să vă modelați copia și, în esență, să scormoniți limba care este atât familiară, cât și confortabilă pentru consumator.

2. Trebuie să înțelegi și să îmbrățișezi psihologia umană.

Suntem cu toții indivizi, dar chestia ciudată este că creierul uman este destul de previzibil. Deci, evident, ca și comercianții, acest lucru este destul de util.

Oamenii tind să reacționeze în anumite moduri atunci când se confruntă cu anumite fraze, culori, imagini și instrucțiuni.

Cunoașterea a ceea ce face ca oamenii să bifeze este o abilitate imensă atunci când vine vorba de a crea afaceri convingătoare. Marcile mari, de succes, manipuleaza modul in care ne gandim la lucrurile pe care le vind mereu.

Uneori s-ar putea să nu observați chiar ce fac.

Dar în spatele scenei, de obicei, există o echipă de copywriteri, comercianți și experți în mărci care se deplasează inteligent în jurul virgulelor și ne înșelă în tăcere pentru a simți ceva.

Puteți face la fel.

3. Folosiți puterea povestilor.

În anii trecuți, marketingul era adesea destul de nesofisticat. Dar lucrurile s-au schimbat. Marile branduri inteligente folosesc acum povești de vânzare.

Motivul pentru care? Deoarece poveștile ne fac să simțim lucrurile. Și atunci când suntem emoțional, acest lucru ne determină să luăm măsuri.

Marketingul ne poate face să ne simțim fericiți, trist, îngrijorați, furioși, confuzi, satisfăcuți sau orice alt tip de emoție. Și acesta este un lucru destul de puternic.

Data viitoare când creați conținut pentru afacerea dvs., încercați să faceți acest lucru sub forma unei povestiri. Veți găsi că marketingul dvs. rezonează cu audiența dvs. la un nivel mult mai profund.

4. Întotdeauna rămâneți sincer și autentic.

Există multe tipuri diferite de marketing, dar când totul este spus și făcut, oamenii cumpără mereu de la oameni. Prin urmare, scrisul dvs. trebuie să transmită încrederea și integritatea.

O eroare comună între antreprenori este de a acționa și de a vorbi ca și altcineva. Fie cineva în care aspiră, fie cineva pe care crede că consumatorul dorește să îl audă.

Problema este că oamenii nu sunt proști. Ei resimt insinceritatea și au mult mai multe șanse să răspundă pozitiv unui antreprenor care comunică într-un mod normal, de zi cu zi, decât cineva care pune un spectacol.

5. Ține minte că alegerea cuvintelor potrivite pentru indexarea in Google este doar jumătate din bătălie.

De fapt, oamenii au tendința să citească 20% din conținut pe o pagină web și există, de fapt, o mulțime de științe în spatele felului în care citim textul creat.

Tehnologia este minunată, dar ne-a făcut leneși și ca scriitor independent, treaba voastră nu este doar de a convinge și de a converti. De fapt, rolul dvs. principal este de a menține oamenii în pagina cât mai mult timp posibil.

Pentru început, amintiți-vă că fiecare propoziție are un singur scop: pentru a citi următorul. Fii nemilos cu cuvintele tale.

În plus, modul în care vor apărea cuvintele tale va juca un rol imens în succesul muncii tale. Dacă doriți cu adevărat să vă impresionați publicul, atunci uitați-vă la design-ul site-ului dvs., la anunțurile dvs. și la toate garanțiile de marketing.

Uită-te la dimensiunea și tipul de fonturi care vor fi utilizate. Examinați calitatea oricăror imagini suport. Extindeți paragrafele astfel încât copia dvs. să nu pară prea intimidantă.

Doriți vânzări mai bune?

În esență, puteți elimina o mulțime de muncă grea, timp și bani prin punerea în pantofii unui cititor. Experiența utilizatorului este totul în aceste zile, deci gândiți-vă la ceea ce trebuie să auziți și să vedeți.

Nu contează dacă vindeți asigurare sau izolare; copia de vânzări reușită este legată de conectarea punctelor și de eliminarea barierelor. Și asta începe cu a pune primul client. Ca întotdeauna.

Share this post