Ce inseamnă SEO off-page, Ce este SEO off-page

Ce Inseamna SEO Off Page Ce Este SEO Off Page

Imaginați-vă site-ul dvs. ca o casă pe care doriți să o vizitați, este mai ușor să vedeți așa valoarea SEO off-page. SEO off-page spune pur și simplu lui Google ce gândesc ceilalți despre site-ul dvs. De exemplu, dacă aveți multe linkuri valoroase care se îndreaptă spre paginile dvs., motoarele de căutare vor presupune că aveți conținut excelent - tipul care oferă valoare utilizatorilor.

Proprietarii site-urilor sunt adesea tentați să ignore pregătirile inițiale pentru construirea de link-uri. Este important să acordați această prioritate de vârf, deoarece pregătirea unui site vă va asigura că sunteți atenți la legăturile pe care le-ați trimis acestora si nu riscați penalizare din partea Google.

Nu este suficient să îngrijești numai site-ul / brandul tău sau casa / cartierul tău, trebuie să lucrezi mereu pentru a-ți spori reputația pentru a te asigura că alții vor dori să viziteze / să învețe mai multe despre el.

Cu toate acestea, cea mai frecventă greșeală - printre SEO-uri cel puțin - este de a vedea off-page SEO prin intermediul doar prisma de construire a link-urilor, care, în timp ce este importantă, nu este totul și sfârșitul tuturor off-page SEO.

Asta este, în lucrarea de a construi brand-ul dvs. off-page SEO, link-urile sunt cu siguranță un beneficiu dar nu scopul.

Gândiți-vă în acest fel:

Scopul off-page SEO: Să acumulați semnale pozitive și interacțiuni pentru brandul dvs., cu speranța că acești factori vor fi net pozitivi.
Beneficiați de SEO în afara paginii: mențiuni despre mărci, recenzii pozitive, link-uri etc.

Pentru că scopul nostru este de a crea o postare care să fie accesibilă, interesantă și imediat utilă urmarim 3 direcții in construcția unui Advertorial :

  1. Brand-ul
  2. Audiența
  3. Conținutul

Suntem convinși că orice companie va fi mai în măsură să prospere dacă apeleaza la o Campanie de Promovare prin SEO

Share this post