Ce inseamnă SEO on-page, Ce este SEO on-page

Ce Inseamna SEO On Page Ce Este SEO On Page

SEO on-page este practica de optimizare a paginilor web individuale, pentru a se poziționa mai bine și a câștiga mai mult trafic relevant în Google si alte motoarele de căutare. SEO on-page se referă atât la conținutul, cât și la codul sursă HTML al unei pagini web care poate fi optimizat, spre deosebire de SEO off-page care nu se referă la link-uri și alte semnale externe website-ului.

Care sunt factorii SEO on-page?

  • Conținutul unei pagini este ceea ce o face demnă de o poziție a rezultatelor căutării pe Google. Este pentru ceea ce a venit utilizatorul să vadă și este astfel extrem de important pentru Google si motoarele de căutare. Ca atare, este important să creați un conținut bun. Deci, ce este conținut bun? Din perspectiva SEO, tot conținutul bun are două atribute. Conținutul bun trebuie să furnizeze o necesitate.
  • Titlul paginii este al doilea factor important dupa conținutul paginii web. Cele mai multe Snippets sunt limitate la două linii și, în general, recomandăm o limită de 160 de caractere pentru descrierile Meta, însă Google poate permite excepții în anumite cazuri.
  • URL friendly este acea legatura inteligenta care trebuie sa asigure faptul ca ierarhia site-ului se reflectă in in adresele URL. Această adresă URL arată în mod clar ierarhia informațiilor de pe pagină (istoric, deoarece se referă la jocuri video în contextul jocurilor în general). Aceste informații sunt folosite pentru a determina relevanța unei anumite pagini web de către motoarele de căutare. Datorită ierarhiei, motoarele pot deduce că pagina probabil nu se referă la istorie în general, ci mai degrabă la istoria jocurilor video. Acest lucru îl face un candidat ideal pentru rezultatele de căutare legate de istoria jocurilor video. Toate aceste informații pot fi speculate fără a fi nevoie să procesați conținutul paginii.
  • Image alt text denumit si Alternetive text, tagul alt dupa cum spune si numele trebuie sa fie relevant cu subiectul prezentat in conținutul paginii web.
  • Viteza de incarcare a paginii web crește exponențial o data cu trecerea timpului ca și importanta algoritmica de indexare in Google si alte motoare de căutare. In acest sens recomandam implementarea de urgenta a tehnologiei AMP (Amplified Mobile pages) creată si dezvoltată de Google.

 

Share this post