Ce înseamnă analiza cuvintelor cheie a site-ului

Ce Inseamna Analiza Cuvintelor Cheie A Site Ului

Înțelegerea curbei cererii de căutare este critică. Analiza cuvintelor cheie ale unui site denumită Keyword Research este una dintre cele mai importante, valoroase și înalte activități de ROI în domeniul marketingului pe Google. Clasarea pentru cuvintele cheie potrivite poate ridica site-ul dumneavoastră Web. Prin cercetarea cererii de cuvinte cheie a pieței dvs., puteți nu numai să aflați ce termeni și expresii să vizați ca si SEO, ci și să aflați mai multe despre clienții dvs. în ansamblul lor.

Nu este întotdeauna să atrageți vizitatori pe site-ul dvs., ci să obțineți un anume fel de vizitatori. Utilitatea acestei inteligențe nu poate fi supraestimată; Prin cercetarea cuvintelor cheie, puteți anticipa modificările cererii, puteți răspunde la schimbarea condițiilor de piață și vă puteți vinde produsele, serviciile prin conținutul paginii web pe care utilizatorii, căutătorii web le caută în mod activ. În istoria marketingului online, nu a existat niciodată o barieră atât de scăzută la intrarea în înțelegerea motivațiilor consumatorilor în aproape orice nișă.

Este minunat să tratezi cuvintele cheie care au 5000 de căutări pe zi sau chiar 500 de căutări pe zi, însă, în realitate, acești termeni de căutare populare reprezintă de fapt mai puțin de 30% din căutările efectuate pe web. Restul de 70% se află în ceea ce se numește 'coada lungă' de căutare. Coada lungă conține sute de milioane de căutări unice care pot fi efectuate de câteva ori într-o anumită zi, dar, când sunt luate împreună, cuprind majoritatea volumului de căutare din lume.

Un studiu de marketing online de căutare ne-a invațat că anumite cuvintele cheie cu Long Tail convertesc adesea mai bine, deoarece aceștia captează mai târziu în ciclul de cumpărare / conversie. O persoană care caută 'pantofi' probabil că navighează și nu este gata să cumpere. Pe de altă parte, cineva care caută 'cel mai bun preț pe Air Jordan size 12' practic are portofelul cu el!

Instrumentul Google Planner de cuvinte cheie AdWords este un alt punct de plecare comun pentru cercetarea cuvintelor cheie SEO. Acesta nu numai că sugerează cuvinte cheie și furnizează un volum estimat de căutare, dar, de asemenea, prevede costul campaniei plătite pentru acești termeni. Pentru a determina volumul pentru un anumit cuvânt cheie, asigurați-vă că ați setat tipul de potrivire la [Exact] și căutați sub Căutări lunare locale. Amintiți-vă că acestea reprezintă căutări totale. În funcție de clasamentul dvs. și de rata de clic, numărul real de vizitatori pe care îl obțineți pentru aceste cuvinte cheie va fi de obicei mult mai mic.

 

Share this post