Comertul Electronic si Marketing Afiliat

Comertul Electronic Si Marketing Afiliat

 

Cuprins:

 

 

Capitolul 1 – Ce este Marketingul afiliat

  • – Introducere in Marketing Afiliat
  • – Ce este un User
  • – Ce este un Advertiser
  • – Ce este un Publisher
  • – Ce este un Affiliate Network
  • – Cele mai bune Platforme de Marketing Afiliat din 2017
    • – ShareASale
    • – CJ Affiliate
    • – Rakuten Linkshare
    • – Amazon Asociates

 

Capitolul 2 – Ce este promovarea prin SEO

2.1 – Ce este SEO on-page

2.2 – Ce este SEO off-page

2.3 – Ce este o campanie SEO

2.4 – Ce înseamnă analiza cuvintelor cheie a site-ului

2.6 – Ce conține un audit SEO on-page

2.7 – Copyrighting SEO

 

Capitolul 3 - Top 20 al celor mai profitabile companii în Marketingul afiliat

3.1. - Studiu de caz pentru Lacoste

3.2. - Plan site pentru Vănzari Lacoste

3.3. - Studiu de caz pentru Best Buy

3.4. - Plan site pentru Best Buy

3.5. - Studiu de caz pentru Macy’s

3.6. - Plan site pentru Macy’s

3.7. - Studiu de caz Guess

3.8. - Plan site pentru Guess

3.9. - Studiu de caz Wallmarkt

3.10. - Plan site pentru Wallmarkt

3.11. - Studiu de caz Sephora

3.12. - Plan site pentru Sephora

3.13. - Studiu de caz BBC Store

3.14. - Plan site pentru BBC Store

3.15. - Studiu de caz Ray-Ban

3.16. - Plan site pentru RayBan

3.17. - Studiu de caz RCWilley

3.18. - Plan site pentru RCWilley

3.19. - Studiu de caz Hunter

3.20. - Plan site pentru Hunter

3.21. - Studiu de caz New Balance

3.22. - Plan site pentru New Balance

3.23. - Studiu de caz JanSport

3.24. - Plan site pentru JanSport

3.25. - Studiu de caz Wahoo

3.26. - Plan site pentru Wahoo

3.27. - Studiu de caz Safe Step Tub

3.28. - Plan site pentru Safe Step Tub

3.29. - Studiu de caz Dennis Kink

3.30. - Plan site pentru Dennis Kink

3.31. - Studiu de caz Dialog Tech

3.32. - Plan site pentru Dialog Tech

3.33. - Studiu de caz ECCO

3.34. - Plan site pentru ECCO

3.35. - Studiu de caz Virgin Holidays

3.36. - Plan site pentru Virgin Holidays

3.37. - Studiu de caz June Jacobs

3.38. - Plan site pentru June Jacobs

3.39. - Studiu de caz Papa John’ Pizza

3.40. - Plan site pentru Papa John’ Pizza

 

Concluzii

Bibliografie

 

Capitolul 1 – Ce este Marketingul afiliat

 

 

1.1 - Introducere in Marketing Afiliat

 

Marketingul afiliat este o formă de marketing online care se bazează pe modele de plată pe performanță și Cost Pe Acțiune (CPA). În marketingul afiliat, un comerciant denumit și advertiser răsplătește unul sau mai mulți afiliați (publisher) pentru fiecare acțiune efectuată pe site-ul său. O acțiune răsplătită este o vânzare, lead, sau orice altă acțiune prestabilită în cadrul programului de afiliere de către comerciant. Astfel, marketingul afiliat se mai găsește denumit ca marketing bazat pe performanță, întrucât el nu include acțiuni de genul Cost Pe Click (CPC) sau Cost Pe Mia de afișări (CPM).

 

Marketingul afiliat se suprapune într-o oarecare masură cu alte metode de internet-marketing, deoarece afiliații utilizează metode regulate de publicitate. Aceste metode includ optimizări în motoare de căutare, marketing prin căutări plătite în motoarele de căutare, e-mail marketing, și publicitate prin afișarea de bannere.

 

Marketingul afiliat, utilizează un site pentru a trimite trafic pe altul, este o formă a marketingului online, care în mod frecvent este desconsiderată de comercianți. Cu toate ca motoarele de căutare, e-mail-urile și RSS captează o atenție mai mare din partea comercianților online față de marketingul afiliat, membrii afiliați continuă să joace un rol semnificant în strategiile de vânzari online.

 

Conceptul de marketing afiliat online a fost conceput, pus în practică și patentat de către William J. Tobin, fondatorul PC Flowers & Gifts.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • - Ce este un User

 

Userul (Utilizatorul) este acea acea persoana sau companie care cumpara produsele sau serviciile de la Advertiser (agent de publicitate) prin link-urile puse la dispozitie de către Publisher (Afiliat) prin intermediul Affiliate Network (Platforma de Marketing Afiliat).

 

Userul (Utilizatorul) nu platește nimic in plus, decât prețul cu care se vinde produsul sau serviciul.

 

Userul este de fapt, cel care face să funcționeze sistemul de Marketing afiliat.

Fără el, nu sunt comenzi, nu sunt vânzări și, deci, nici comisioane.

Afiliatul este însă cel care hotărăște dacă userul trebuie sau nu să cunoască sistemul de vânzare.

Unii sunt transparenți și fac public faptul că au un comision din comanda făcută de utilizator, alții nu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • – Ce este un Advertiser

 

Advertiserul (agent de publicitate) este acea companie care vinde produsele sau servicile pe internet prin intermediul Affiliate Network (Platforma de Marketing Afiliat).

 

  • Un Advertiser (agent de publicitate) este cel care plătește banii pentru a-și afișa reclamele pe site-uri;
  • Un agent de publicitate deține sau controlează produsul sau serviciul care este anunțat deoarece el este cel care comandă publicitatea produsului;
  • Agentul de publicitate este, de asemenea, cunoscut drept un comerciant cu amănuntul sau comerciant. El poate fi deasemenea si furnizor;
  • Face bani prin ROI (Return of Investment), adică prin vânzarea produsului si amortizarea investiției in publicitate;
  • Cei care au folosit Google AdWords sunt întotdeauna agenți de publicitate;
  • Cei care au folosit Facebook Advertising sunt întotdeauna agenți de publicitate;

 

 

 

  • – Ce este un Publisher

 

Publisherul (Afiliatul) este acea persoana sau companie care deține unu sau mai multe site-uri care au acces la o audiență de Useri (Utilizatori) și doreste sa vandă produsele Advertiserului (Furnizorului) prin intermediul Affiliate Network (Platforma de Marketing Afiliat).

 

  • Un Publisher (Afiliat) este cel care primește bani pentru afișarea anunțurilor pe site-ul său;
  • Afiliatul promovează produsul sau serviciul propriu-zis și conduce Userul pe pagina de publicitate pentru a completa formularul sau a efectua o achiziție sau pentru a citi mai multe detalii despre produs;
  • Editorul poate fi un afiliat sau reseller sau practic un site care promovează afacerile;
  • Face bani prin publicarea anunțului;

 

 

 

 

 

 

  • – Ce este un Affiliate Network

 

Affiliate Network (Platforma de Marketing Afiliat) este o rețea in care se intalnesc mai multi Advertiseri si Publisheri pentru a crea relatii de marketing afiliat de tip win-win bazat pe performanță spre beneficiul tuturor.

 

Platformele de Marketing Afiliat constitue o industrie foarte mare și a devenit o sursă cheie de venit online pentru multe mii de bloggeri profesioniști. Cu tot mai multe afaceri online care se implică în marketing afiliat, au apărut mai multe oportunități pentru bloggeri, ca Advertiserii si Publisherii să câștige bani.

 

Platformele de Marketing Afiliat sunt de două feluri:

  1. Platforma de marketing afiliat este deținută de către Advertiser care livreaza comisionul direct catre Publisher;
  2. Platforma de marketing afiliat este o companie de tip Third-Party care are rolul de a intermedia in baza unui comision relația de marketing afiliat dintre Advertiser si Publisher;

 

Cu o mare varietate de companii care lucrează direct cu afiliații, cei mai mulți Publisheri vor utiliza o rețea de marketing afiliat pentru a căuta oferte pentru blogurile lor. Deși aceste platforme afiliate vor lua o mică reducere a oricăror taxe generate, ele servesc unui scop valoros în climatul de marketing afiliat.

 

Am analizat mai multe companii de marketing afiliat de tip Third-Party și pot enumera căteva ca fiind cele mai bune platforme de marketing afiliat din 2017.

 

 

  • Cele mai bune Platforme de Marketing Afiliat din 2017

 

 

  • – ShareASale

 

ShareASale este o altă rețea mare afiliată. Platforma Shareashale cuprinde aproximativ 4.000 de comercianți, dintre care peste o mie sunt exclusivi pentru ei.

 

ShareASale publică o cantitate mare de date despre fiecare dintre ofertele pe care le execută, acestea includ:

  • Câștigurile pe clic
  • Rata de inversare
  • Suma medie de vânzare
  • Comisionul mediu

 

Deși aceste cifre nu sunt garanții de plată pe care le puteți aștepta, acestea sunt cu siguranță foarte utile în evaluarea unei campanii.

 

Avantajele ShareASale includ:

  • Rețea mare de parteneri. Cei 4.000 de comercianți includ mai mult de 1.000 care sunt exclusivi.
  • Ușor de comparat Oferte. Atunci când încercați să alegeți dintre diferitele oferte disponibile, ShareASale face foarte ușor pentru a evalua cele mai bune bazate pe metrice.
  • Ciclu de plată rapidă. ShareASale plătească în data de 20 a fiecărei luni, presupunând că soldul contului dvs. este mai mare de 50 USD.

 

 

Dezavantaje ale Shareasale:

 

Instrumente de raportare clunky. Panoul de control al Shareashale este invechit și mai greu de navigat decât la alte rețele, insa se îmbunătățește lent.

 

 

  • – CJ Affiliate

 

CJ Affiliate este considerat a fi cele mai mari platforme afiliate online.

Aproape fiecare retailer major are programele lor afiliate pe CJ Affiliate (fostul Commission Junction), ceea ce le face aproape de un magazin unic, asa cum puteti obtine in afacerea de marketing de afaceri. Majoritatea comercianților cu amănuntul au mai multe dimensiuni de anunțuri disponibile pentru afiliați, ceea ce vă oferă mai mult control asupra ofertelor pe care le afișați pe blogul dvs.

Cu o astfel de gamă largă de agenți de publicitate pe platforma CJ Affiliate, aceasta face relativ ușor compararea și segmentarea diferitelor oferte. Găsirea codului de urmărire afiliat pe care îl plasați pe blog este, de asemenea, simplă; Odată ce sunteți aprobat să promovați o ofertă, puteți difuza o mulțime de oferte diferite pe site-ul dvs. în doar câteva ore scurte.

 

Pentru a rezuma, avantajele rețelei sunt:

  • Partenerul mare de rețea Affiliate Affiliate are peste trei mii de parteneri de publicitate, mulți au o mulțime de dimensiuni creative și diverse opțiuni de legătură afiliată.
  • Plățile fiabile. Acestea oferă un termen de plată net-20, ceea ce înseamnă că veți primi comisionul plătit în timp util în fiecare lună.
  • Opțiuni puternice de raportare. Suita de raportare de la CJ Affiliate este destul de impresionantă, ceea ce reprezintă un mare avantaj pentru comercianții care intenționează să-și petreacă timpul optimizând performanța vânzărilor.

 

Dezavantajele rețelei includ:

  • Curba de învățare abruptă. În timp ce capacitățile de raportare sunt minunate, ele sunt, de asemenea, destul de dificile pentru începători pentru a face față. Va trebui să vă petreceți timp în tabloul de bord, înainte de a vă permite să navigați în suita de raportare și puteți începe să profitați din plin de avantajele instrumentelor oferite.
  • Limited Customer Support.De la numărul mare de afiliați și comercianți, este de înțeles că sprijinul pentru clienți este destul de limitat. Dar, doar o formă de contact ca principală metodă de a intra în contact cu departamentul de asistență poate fi restrictivă.

 

 

  • – Rakuten Linkshare

 

Rakuten LinkShare este considerat una dintre cele mai vechi rețele de marketing afiliat, insă acum sunt mai mici decât unii dintre cei mai mari jucători din industria de marketing afiliat.

 

Există câteva caracteristici slick ale lui Rakuten LinkShare care diferențiază această platformă de celelalte. De exemplu, au capacitatea de a roti automat prin diferite bannere pentru un produs, care este un avantaj imens când încercați să vă optimizați ofertele. În loc să selectați manual ce anunț doriți să fie difuzat pe blogul dvs., LinkShare permite ca mai multe versiuni să se rotească cu o singură bucată de cod.

 

LinkShare permite, de asemenea, o "mai strânsă legătură" mai flexibilă cu paginile de destinație ale comercianților individuali, ceea ce permite o personalizare sporită a tipurilor de campanii pe care le puteți rula.

 

 

Avantajele LinkShare sunt:

 

Rotația anunțurilor. Aceasta poate părea o caracteristică destul de minoră, dar poate avea o diferență semnificativă atunci când vine vorba de optimizarea anunțurilor dvs.

Deep Linking Options.LinkShare vă permite să alegeți pagina pe care doriți să trimiteți traficul dvs. pe site-ul dvs., oferindu-vă mai multă flexibilitate pentru promovarea diferitelor oferte afiliate.

 

 

Dezavantajele includ:

 

O rețea mult mai mică. LinkShare are în jur de 1000 de parteneri - aceasta este considerabil mai mică decât rețelele mai mari precum CJ Affiliate sau ShareASale.

Plățile imprevizibile către afiliați.Rakuten LinkShare plătesc numai afiliaților lor odată ce comisioanele sunt colectate de la partenerii lor.

 

 

 

  • – Amazon Asociates

 

Amazon are cel mai mare program de marketing afiliat, cu produse de la mai mult de 1,5 milioane de vânzători. Amazon are cea mai ușoară tehnologie utilizată de toate programele afiliat. Începătorii pentru marketing afiliat, chiar și cu cea mai limitată experiență tehnică, nu vor avea probleme în a începe să lucreze cu programul de parteneriat Amazon, în timp ce specialiștii cu mai multă experiență pot crea instrumente personalizate și site-uri web cu API-urile (Application Programing Interface) și implementările avansate pe care le au la dispoziție. Lucru minunat despre Amazon este că orice, de la jucării pentru copii până la laptopuri, poate genera vânzări dacă sunt achiziționate prin orice legătură afiliată cu Amazon.

 

Principalul dezavantaj al rețelei afiliate Amazon este structura comisiei. Comisioanele lor sunt de 4% pentru afiliații mici, dar ele pot ajunge până la 9% pentru afiliații cu trafic ridicat. De asemenea, deoarece majoritatea produselor care sunt vândute pe Amazon sunt bunuri fizice, veți avea foarte puține opțiuni pentru a face referire la vânzări care generează un venit lunar recurent.

 

Dacă sunteți interesat de începerea propriului site afiliat cu Amazon, atunci avem urmatoarele avantaje care include:

 

  • Ușor de folosit. Interfața Amazon este ușor de utilizat, atât pentru începători, cât și pentru afiliați cu experiență.
  • Foarte flexibil. Milioane de articole pot fi cumpărate prin Amazon, oferindu-le reclame și linkuri un apel mult mai larg către vizitatori.

 

 

Dezavantajele pot include:

 

  • Comisioane mici. Comisioane care încep de la 4%, ceea ce înseamnă că va trebui să generați un volum mai mare de vânzări pentru a vă face viața mai ușora.
  • Cicluri de plată lungi. Condițiile de plată afiliate de la Amazon înseamnă că nu veți primi banii mai mult de 60 de zile după ce a avut loc o vânzare.

 

 

Capitolul 2 – Ce este promovarea prin SEO

 

 

  • – Ce inseamnă SEO on-page

 

SEO on-page este practica de optimizare a paginilor web individuale, pentru a se poziționa mai bine și a câștiga mai mult trafic relevant în Google si alte motoarele de căutare. SEO on-page se referă atât la conținutul, cât și la codul sursă HTML al unei pagini web care poate fi optimizat, spre deosebire de SEO off-page care nu se referă la link-uri și alte semnale externe website-ului.

 

Care sunt factorii SEO on-page?

  • Conținutul unei pagini este ceea ce o face demnă de o poziție a rezultatelor căutării pe Google. Este pentru ceea ce a venit utilizatorul să vadă și este astfel extrem de important pentru Google si motoarele de căutare. Ca atare, este important să creați un conținut bun. Deci, ce este conținut bun? Din perspectiva SEO, tot conținutul bun are două atribute. Conținutul bun trebuie să furnizeze o necesitate.
  • Titlul paginii este al doilea factor important dupa conținutul paginii web. Cele mai multe Snippets sunt limitate la două linii și, în general, recomandăm o limită de 160 de caractere pentru descrierile Meta, însă Google poate permite excepții în anumite cazuri.
  • URL friendly este acea legatura inteligenta care trebuie sa asigure faptul ca ierarhia site-ului se reflectă in in adresele URL. Această adresă URL arată în mod clar ierarhia informațiilor de pe pagină (istoric, deoarece se referă la jocuri video în contextul jocurilor în general). Aceste informații sunt folosite pentru a determina relevanța unei anumite pagini web de către motoarele de căutare. Toate aceste informații pot fi speculate fără a fi nevoie să procesați conținutul paginii.
  • Image alt text denumit si Alternetive text, tagul alt dupa cum spune si numele trebuie sa fie relevant cu subiectul prezentat in conținutul paginii web.
  • Viteza de incarcare a paginii web crește exponențial o data cu trecerea timpului ca și importanta algoritmica de indexare in Google si alte motoare de căutare. In acest sens recomandam implementarea de urgența a tehnologiei AMP (Amplified Mobile pages) creată si dezvoltată de Google.

 

  • – Ce inseamnă SEO off-page

 

Imaginați-vă site-ul dvs. ca o casă pe care doriți să o vizitați, este mai ușor să vedeți așa valoarea SEO off-page. SEO off-page spune pur și simplu lui Google ce gândesc ceilalți despre site-ul dvs. De exemplu, dacă aveți multe linkuri valoroase care se îndreaptă spre paginile dvs., motoarele de căutare vor presupune că aveți conținut excelent - tipul care oferă valoare utilizatorilor.

 

Proprietarii site-urilor sunt adesea tentați să ignore pregătirile inițiale pentru construirea de link-uri. Este important să acordați această prioritate de vârf, deoarece pregătirea unui site vă va asigura că sunteți atenți la legăturile pe care le-ați trimis acestora si nu riscați penalizare din partea Google.

 

Nu este suficient să îngrijești numai site-ul / brandul tău sau casa / cartierul tău, trebuie să lucrezi mereu pentru a-ți spori reputația pentru a te asigura că alții vor dori să viziteze / să învețe mai multe despre el.

 

Cu toate acestea, cea mai frecventă greșeală - printre SEO-uri cel puțin - este de a vedea off-page SEO prin intermediul doar prisma de construire a link-urilor, care, în timp ce este importantă, nu este totul și sfârșitul tuturor off-page SEO.

 

Asta este, în lucrarea de a construi brand-ul dvs. off-page SEO, link-urile sunt cu siguranță un beneficiu dar nu scopul.

 

Gândiți-vă în acest fel:

 

Scopul off-page SEO: Să acumulați semnale pozitive și interacțiuni pentru brandul dvs., cu speranța că acești factori vor fi net pozitivi.

Beneficiați de SEO în afara paginii: mențiuni despre mărci, recenzii pozitive, link-uri etc.

Pentru că scopul nostru este de a crea o postare care să fie accesibilă, interesantă și imediat utilă urmarim 3 direcții in construcția unui Advertorial : Brand-ul, Audiența și Conținutul

Suntem convinși că orice companie va fi mai în măsură să prospere dacă apeleaza la o Campanie de Promovare prin SEO

 

  • – Ce este o campanie SEO

 

O campanie SEO implica urmatoarele etape de activitați:

 

  • Consultanță în vederea stabilirii listei de Cuvinte Cheie dacă nu există;
  • Alegerea unui pachet de Promovare prin SEO în funcție de numarul de cuvinte cheie, concurența pe fiecare și timpul predicționat în care puteți ajunge în prima pagina din Google;
  • Prima lună de campanie de promovare prin SEO Off-Page implică analiza concurenței și optimizarea SEO On-Page a site-ului;
  • Începand cu a 2-a lună, odata cu campania SEO Off-page, începem și monitorizarea rezultatelor competitorilor.

 

 

În cadrul cererii de ofertă este necesar sa precizați numele site-ului care urmează a fi promovat prin SEO, lista de cuvinte cheie (daca există) și bugetul lunar disponibil, ca să putem calcula exact resursele necesare pentru SEO și predicționa creșterea evolutivă a campaniei de promovare în prima pagină în Google.

 

În cazul cuvintelor cheie care au concurență, odata ce ați ajuns în Prima Pagina din Google este recomandat să dublați bugetul pentru campania SEO pentru a putea face față concurentei prezente în pozițiile 1 - 5 din Google

 

Ce beneficii aduce prezența site-ului dumneavoastră în prima pagină Google?

 

  • trafic zi și noapte targetat și neplătit direct din Prima pagină din Google;
  • încrederea utilizatorilor și a potențialilor clienți ai companiei dumneavoastră.

 

Promovarea prin SEO este cea mai benefică metodă de a obține clienți interesați de serviciile și/sau produsele dumneavoastră, pentru că se bazează pe poziționarea site-ului dumneavoastră în Google pe cuvintele cheie care sunt cele mai căutate de clienți.

 

 

 

  • – Ce înseamnă analiza cuvintelor cheie a site-ului

 

Înțelegerea curbei cererii de căutare este critică. Analiza cuvintelor cheie ale unui site denumită Keyword Research este una dintre cele mai importante, valoroase și înalte activități de ROI în domeniul marketingului pe Google. Clasarea pentru cuvintele cheie potrivite poate ridica site-ul dumneavoastră Web. Prin cercetarea cererii de cuvinte cheie a pieței dvs., puteți nu numai să aflați ce termeni și expresii să vizați ca si SEO, ci și să aflați mai multe despre clienții dvs. în ansamblul lor.

Nu este întotdeauna să atrageți vizitatori pe site-ul dvs., ci să obțineți un anume fel de vizitatori. Utilitatea acestei inteligențe nu poate fi supraestimată; Prin cercetarea cuvintelor cheie, puteți anticipa modificările cererii, puteți răspunde la schimbarea condițiilor de piață și vă puteți vinde produsele, serviciile prin conținutul paginii web pe care utilizatorii, căutătorii web le caută în mod activ. În istoria marketingului online, nu a existat niciodată o barieră atât de scăzută la intrarea în înțelegerea motivațiilor consumatorilor în aproape orice nișă.

Este minunat să tratezi cuvintele cheie care au 5000 de căutări pe zi sau chiar 500 de căutări pe zi, însă, în realitate, acești termeni de căutare populare reprezintă de fapt mai puțin de 30% din căutările efectuate pe web. Restul de 70% se află în ceea ce se numește 'coada lungă' de căutare. Coada lungă conține sute de milioane de căutări unice care pot fi efectuate de câteva ori într-o anumită zi, dar, când sunt luate împreună, cuprind majoritatea volumului de căutare din lume.

 

Un studiu de marketing online de căutare ne-a invațat că anumite cuvintele cheie cu Long Tail convertesc adesea mai bine, deoarece aceștia captează mai târziu în ciclul de cumpărare / conversie. O persoană care caută 'pantofi' probabil că navighează și nu este gata să cumpere. Pe de altă parte, cineva care caută 'cel mai bun preț pe Air Jordan size 12' practic are portofelul cu el!

 

Instrumentul Google Planner de cuvinte cheie AdWords este un alt punct de plecare comun pentru cercetarea cuvintelor cheie SEO. Acesta nu numai că sugerează cuvinte cheie și furnizează un volum estimat de căutare, dar, de asemenea, prevede costul campaniei plătite pentru acești termeni. Pentru a determina volumul pentru un anumit cuvânt cheie, asigurați-vă că ați setat tipul de potrivire la [Exact] și căutați sub Căutări lunare locale. Amintiți-vă că acestea reprezintă căutări totale. În funcție de clasamentul dvs. și de rata de clic, numărul real de vizitatori pe care îl obțineți pentru aceste cuvinte cheie va fi de obicei mult mai mic.

  • – Ce conține un audit SEO on-page

 

Un audit SEO on-page este facut de un Expert SEO care deține cunoștinte avansate de programare web. Trebuie verificat intregul site pentru a gasi si a verifica fiecare resursa, atat interne cat si externe: HTML, CSS, JavaScript, Flash, imagini, clipuri video si multe altele.

De asemenea trebuie ințeles Google cum putea vedea și analiza aceleași pagini ale site-ului.

Vom dezvălui rapid orice problemă de pe site-ul dvs. care poate afecta indexarea motoarelor de căutare, clasamente și experiența utilizatorului: link-uri și imagini rupte, conținut dublu, utilizabilitate slabă a mobilului, lanțuri de redirecționare, probleme interne de legătură, pagini grele și scripturi, erori de validare W3C , Conținut subțire și multe altele.

 

Cea mai bună parte? Pentru fiecare eroare pe care o găsiți, veți obține o listă a paginilor pe care le afectează împreună cu instrucțiuni specifice, detaliate, cum să remediați.

Masuram ratele de optimizare pentru orice pagină și orice cuvânt cheie, pe baza paginilor concurenților dvs. de top și a propriilor statistici on-page.

Obținem pentru dvs. sfaturi de optimizare specifice cuvintelor cheie și paginilor și inversați-vă strategiile concurenților dvs. pentru a vedea exact ceea ce le face să aibă un rang înalt.

Exista foarte multe softuri pe internet care genereaza automat diverse rapoarte de Audit SEO on-page automat, insa interpretarea acestor rapoarte trebuie facută cum am spus mai sus de catre un Expert SEO care deține cunostințe avansate de Programare Web.

 

 

  • – Copyrighting SEO

 

Indiferent de evoluția motoarelor de căutare, scopul ccopyrighter-ului este același: să creeze un conținut care să atragă atenția, să captiveze cititorul și să-i trezească interesul de a citi conținutul site-ului.

Un sfat de la experții copywriting-ului ar fi să încetezi de a compune texte cu gândul la motoarele de căutare. Motoarele de căutare nu distribuie, nu comentează și nu le spun prietenilor despre site-ul tău.

Trebuie să gândești copywriting-ul ca o posibilitate de a adăuga forță site-ului, de a-l face interesant și de a determina vizitatorii să revină și, în același timp, să vorbească despre conținutul lui.

Copywriting-ul SEO trebuie să fie subtil, fluent, să determine cititorul să zăbovească asupra conținutului.

 

 

 

Iată câteva sugestii pentru un copywriting de calitate:

 

  1. Alege un titlu care să atragă și să determine citirea conținutului
  2. Includerea unor cifre în titlu ajută cititorii dar și motorul de căutare.
  3. Nu uita să incluzi cuvintele cheie în titlu.
  4. Ajută cititorul prin folosirea listelor, a paragrafelor, și a subtitlurilor.
  5. Folosește cuvinte cu impact și un ton dinamic
  6. Nu exagera cu folosirea cuvintelor cheie, utilizează sinonime pentru acestea.
  7. Meta-descrierea este importantă. Nu lăsa motorul de căutare să genereze meta descrierea, e posibil să nu fie cea corectă.
  8. Include link-uri externe
  9. Include link-uri interne. Acestea sunt folosite de motoarele de căutare și ajută la promovarea site-ului.

 

 

 

 

 

3.1. – Studiu de caz pentru Lacoste

 

 

 

Lacoste – Companie franceză, fondată în 1933. Vinde produse de înaltă calitate, haine, încălțăminte, produse din piele, ceasuri, ochelari și, desigur, vestitele tricouri.

Avantaje oferite de colaborare:

  • Marcă renumită
  • Recunoscută pentru prestigiu și calitatea produselor
  • O mare varietate de produse
  • Mereu apar produse noi

Avantaje afiliere:

  • 30 day cookie window
  • £0.25 pentru semnatarii newsletter-ului
  • Până la 7% CPA la orice achiziție

 

 

 

 

 

 

 

  • – Plan site pentru Vănzari Lacoste

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Lacoste cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru căstigurile din semnarea newsletterului si achizitii CPA

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

3.3. – Studiu de caz pentru Best Buy

 

 

Best Buy Co. – magazin general on-line, fondat în 1933. Este o companie multinațională, ce vinde în principal electronice cu sediul în Richfield, Minnesota.

De asemenea, operează și în Canada și Mexico.

Avantaje oferite de colaborare:

  • Un volum foarte mare de vânzări
  • Recunoscută pentru prestigiu și calitatea produselor
  • O mare varietate de produse
  • Mereu apar produse noi

Avantaje afiliere:

  • Asocierea cu nr 1 în lume în ceea ce privește produsele electronice
  • Asociații primesc unelte software ce îmbunătățesc performanțele de afiliere
  • În fiecare săptămână apar produse noi
  • În fiecare săptămână apar bannere noi
  • 1% pentru fiecare client adus
  • 10$ pentru fiecare produs cumpărat cu service
  • 5$ pentru fiecare telefon achiziționat.

 

 

 

3.4. – Plan site pentru Best Buy

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Best Buy cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru fiecare client adus care sa conțină subfiltre de produse cumparate cu service si telefoane achizitionate

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

  • – Studiu de caz pentru Macy’s

 

 

Macy’s – modă, haine și accesorii fondat în 1858. Este o companie de vânzări cu amănuntul, cu sediul în Cincinatti, Ohio.

Vinde haine, încălțăminte, acesorii pt. casă, bijuterii, mobilă, produse cosmetice, jucării.

 

Avantaje oferite de colaborare:

  • Un volum foarte mare de vânzări
  • Recunoscută pentru prestigiu și calitatea produselor
  • O mare varietate de produse
  • Mereu apar produse noi

Avantaje afiliere:

  • Chic Commissions - Câștigați comisioane pentru toate bunurile și mărfurile achiziționate prin Macys.com
  • Striking Creative - Bannere care prezintă reduceri atrăgătoare și produse la modă

 

 

 

 

 

 

  • – Plan site pentru Macy’s

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Macy’s cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru căstigurile provenite din afișarea de bannere

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

  • – Studiu de caz Guess

 

 

 

GUESS – modă, haine și accesorii fondată în 1981 de Robert Marciano. Printre numele notabile se află și Victor Herrero Este o companie cu sediul în Los Angeles, California.

Vinde haine, încălțăminte, acesorii, ceasuri, bijuterii, atât pentru femei cât și pentru bărbați..

 

Avantaje oferite de colaborare:

  • Un volum foarte mare de vânzări
  • Recunoscută pentru prestigiu și calitatea produselor
  • Plata sub formă de procentaj, iar produsele sunt în general scumpe, deci rezultă o sumă corespunzătoare
  • O mare varietate de produse
  • Mereu apar produse noi

Avantaje afiliere:

  • Asocierea cu un nume în lumea modei
  • Asociații primesc comision de 4%
  • Folosește VigLink, o tehnologie ce permite identificarea unor anumite cuvinte de căutare și transformă automat acele cuvinte în hyperlink-uri spre produse.
  • Sunt generate automat cookies-uri cu o durată de 7 zile

 

 

 

 

 

  • – Plan site pentru Guess

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Guess cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru statistici si tracking de Cookies si Links prin VigLink

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

  • – Studiu de caz Wallmarkt

 

 

Wal-Mart este cea mai mare companie din domeniul comerțului cu amănuntul la nivel mondial și cea mai mare companie din lume, după cifra de afaceri, conform listei Forbes Global 2000. Fondată în 1962 de Samuel Moore Walton. Printre numele notabile se află și Victor Herrero Este o companie cu sediul în Los Angeles, California.

Wal-Mart este compania cu cei mai mulți angajați, circa 2,100,000 în 2008. Compania este listată la bursa New York Stock Exchange, și avea la 30 august 2007 o valoare pe piața de capital de 179 miliarde dolari..

 

Avantaje oferite de colaborare:

  • Un volum foarte mare de vânzări
  • Recunoscută pentru prestigiu și calitatea produselor
  • Plata sub formă de procentaj, iar produsele sunt în general scumpe, deci rezultă o sumă corespunzătoare
  • O mare varietate de produse
  • Mereu apar produse noi

Avantaje afiliere:

  • Plăți elastice, în funcție de volumul de vânzare
  • Prima plată începe de la 1 la 10 comenzi
  • Bannere săptămânale
  • Asociații primesc comision între 1 și 8%
  • Sunt generate automat cookies-uri cu o durată de 3 zile

 

 

 

  • – Plan site pentru Wallmarkt

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Wallmarkt cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

3.11  - Studiu de caz Sephora

 

 

Sephora – parfumuri, produse de îngrijire și machiaj Sephora este un celebru lanț de magazine cu parfumuri și produse de înfrumusețare, înființat în 1969 în Franța. Face parte din grupul LVMH - Moët Hennessy Louis Vuitton.

Sephora deține aproximativ 2,300 magazine în 33 țări din toată lumea. Are peste 430 de magazine doar în AmericaSediul american este la San Francisco cu birouri în New York, Mexico City, Montreal, Toronto and São Paolo.

Compania este prezentă și în România, având 19 magazine și 250 de angajați în anul 2010.

 

Avantaje oferite de colaborare:

  • Cea mai mare colecție de produse cosmetice din lume.
  • Produse de firmă dar și produse de nișă
  • Peste 200 de mărci
  • Peste 20.000 de produse de calitate.

Avantaje afiliere:

  • Înscriere foarte simplificată
  • Partener LinkShare
  • Comisionul se procesează odată cu expedierea produsului spre client
  • Bannere sugestive
  • Oferte și promoții speciale pentru afiliați

 

 

 

 

 

3.12.  – Plan site pentru Sephora

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Sephora cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

3.13.  –  Studiu de caz BBC Store

 

 

 

BBC Store – filme și programe tv

Este o sursă, poate cea mai mare sursă de filme și programe tv produse de BBC.

Sunt disponibile programe de ultimă oră dar și o colecție completă a arhivei BBC, clasice și chiar titluri care nu au fost disponibile la vânzare vreodată.

BBC Store is home to the largest collection of BBC programmes ever, from the latest shows to classic titles from the BBC archive, including some that have never been available to buy before.

 

 

 

Avantaje oferite de colaborare:

  • Cea mai mare colecție de filme și documentare din lume.
  • Produse de calitate BBC

Avantaje afiliere:

  • Înscriere foarte simplificată
  • Partener LinkShare
  • Comisionul se procesează odată cu expedierea produsului spre client
  • Bannere sugestive
  • Oferte și promoții speciale pentru afiliați

 

 

3.14 – Plan site pentru BBC Store

 

Crearea unui modul de statistici vănzari BBC Store cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

3.15. – Studiu de caz Ray-Ban

 

 

 

 

 

 

 

 

Ray Ban – ochelari 

Ray-Ban a fost fondată în 1937 de un colonel de armată care dorea să protejeze ochii aviatorilor și să minimizeze reflexiile produse de soare în cockpitul avioanelor.

Este o marcă de ochelari de soare și de vedere. Produsă de compania americană Bausch & Lomb. Cele mai cunoscute modele sunt Wayfarer și Aviator.

In 1999, Bausch & Lomb au vândut marca firmei multinaționale italiene Luxottica Group, pentru suma de 640 milioane dolari.

Sediul central este în Arkansas, și compania are peste 55.000 de angajați.

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Cea mai cunoscută marcă de ochelari din lume.
  • Produse de calitate indiscutabilă
  • Preț ridicat, deci o marjă bună procentual

 

Avantaje afiliere:

 

  • Înscriere foarte simplificată
  • Partener LinkShare
  • Comisionul se procesează odată cu expedierea produsului spre client
  • Bannere sugestive
  • procent fix de 8%

 

 

3.16. - Plan site pentru RayBan

 

Crearea unui modul de statistici vănzari RayBan cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

3.17. – Studiu de caz RCWilley

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RC Willey – produse pentru locuințe

Mobilier, electrocasnice, mașini de gătit, pardoseli și saltele/

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • O marcă foarte populară în America.
  • Produse de calitate indiscutabilă
  • Comision lunar.

 

Avantaje afiliere:

 

  • Înscriere foarte simplificată
  • Partener LinkShare
  • Comisionul se procesează odată cu expedierea produsului spre client
  • Bannere sugestive
  • procent fix de 5%

 

 

 

 

3.18. - Plan site pentru RCWilley

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Best Buy cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

3.19. – Studiu de caz Hunter

 

Hunter – echipamente sport și hobby.

Fondată în 1856 sub numele de North British Rubber Company, devine mai târziu Hunter Boot Ltd.

Cizmele originale Green Wellington, cunoscute ca Original Boot, au fost produse pentru primadată în 1956. Confecționate manual, din 28 de piese, având un design reprezentativ, sunt expresia confortului și utilității.

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Cea mai cunoscută marcă de produse pentru vânătoare și hobby.
  • Produse de calitate indiscutabilă
  • Preț ridicat, deci o marjă bună procentual.

 

Avantaje afiliere:

 

  • Înscriere foarte simplificată
  • Partener LinkShare
  • Comisionul se procesează odată cu expedierea produsului spre client
  • Bannere sugestive
  • procent fix de 8%

 

 

3.20. - Plan site pentru Hunter

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Hunter cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

3.21. – Studiu de caz New Balance

 

 

New Balance – încălțăminte

Fondată în 1906 de către William Riley, New Balance Athletics Inc., mai des cunoscută sub numele simplu de New Balance, este o companie original americană, acum o multinațională cu sediul în Brighton, în vecinătatea orașului Boston, Massachusetts.

Produce încălțăminte de tip sport, dar și casual pentru bărbați, femei și copii.

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Produse de calitate indiscutabilă
  • Permite crearea propiului magazin on-line
  • Preț ridicat, deci o marjă bună procentual.

 

Avantaje afiliere:

 

  • Înscriere foarte simplificată
  • Partenerul are dreptul de a-și crea propiul magazin on-line cu toate produsele disponibile la producător
  • Comisionul se procesează odată cu expedierea produsului spre client
  • Bannere sugestive
  • comisionul pleacă de la 7% Cookies pentru 30 de zile
  • Cookies pentru 30 de zile
  • Newslettere frecvente cu sugestii de îmbunătățirea vânzărilor

3.22 - Plan site pentru New Balance

 

Crearea unui modul de statistici vănzari New Balance cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru căstigurile din semnarea newsletterului si achizitii CPA
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

3.23. – Studiu de caz JanSport

 

Jansport – bagajerie, geamantane, valize

JanSport este o marcă americană de rucsace, genți și îmbrăcăminte sportivă pentru colegii. Este deținută acum de către VF Corporation, una din cele mai mari din lume pentru îmbrăcăminte sport.

Sediul central în Seattle, Washington, United States

Fondată: 1967 de către Skip Yowell, Murray Pletz, Janis Lewis, Norman Pletz

Anterior a aparținut concernului Wrangler.

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Produse de calitate indiscutabilă
  • O gamă variată de produse
  • Peste 80.000 de produse în stoc

 

Avantaje afiliere:

 

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare
  • 3% indiferent de cantitatea vândută.

3.24. - Plan site pentru JanSport

 

Crearea unui modul de statistici vănzari JanSport cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

 

 

3.25.  – Studiu de caz Wahoo

 

 

WAHOO – echipamente fitness

Wahoo Fitness este o companie fondată în 2009

Sediul este în Atlanta, Georgia. CEO este Chip Hawkins.

În August 2014 Wahoo Fitness avea 35 de angajați.

Este specializată în echipamente electronice și senzori pentru alergare, fitness, ciclism.

Wahoo produce și distribuie senzori ce nu doar înregistrează diferiți parametri, dar și îi interpretează, ajutând utilizatorul să înțeleagă rezultatele și să le îmbunătățească.

 

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Produse de calitate preferate de atleți și sportivi
  • O marcă recunoscută la nivel mondial

 

Avantaje afiliere:

 

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare de 10%
  • Comision pentru Kikr de 7,5%.

 

3.26 - Plan site pentru Wahoo

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Wahoo cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

 

3.27.  – Studiu de caz Safe Step Tub

 

 

 

 

Safe Step Tub – produse persoane vârstnice sau cu handicap

Orientată către persoanele cu probleme, compania produce inclusiv căzi de baie „walk-in”, care nu necesită urcarea în cadă, ci au o ușă de acces ce premite intrarea în cada de baie ca și cum ai intra într-o încăpere.

Este deținătoarea unor licențe speciale pentru produsele sale.

Cu locații de service în America și Canada. Produsele au garanție pe viață.

 

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Produse de nișă, cu o clientelă asigurată
  • O marcă recunoscută la nivel mondial
  • Prețuri care fac interesantă afilierea.

 

Avantaje afiliere:

 

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare de 10%

 

 

 

3.28. - Plan site pentru Safe Step Tub

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Safe Step Tub cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

 

3.29. – Studiu de caz Dennis Kink

 

 

 

Dennis Kirk – sporturi cu motor

Sediu central: Rush City, Minnesota, United States

Fondată: 1969, Rush City, Minnesota, United States

Pornită ca un mic magazin de piese pentru snowmobile, in Rush City, Minnesota, în inima ținutului snowmobilelor, astăzi livrează mii de comenzi zilnic, dispunând de o linie automată de sortare, împachetare și distribuire.

Depozitul are peste 2.000 m.p. și cuprinde peste 160.000 de piese.

 

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Produse de nișă, cu o clientelă asigurată
  • O marcă recunoscută la nivel mondial
  • Prețuri care fac interesantă afilierea.

 

Avantaje afiliere:

 

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare de 10%

 

3.30  - Plan site pentru Dennis Kink

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Dennis Kink cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

3.31 – Studiu de caz Dialog Tech

 

 

Dialog Tech – software

Oferă soluții complete și de avantgardă pentru convorbirile telefonice,

Asigură analize aprofundate privind eficiența convorbirilor.

 

 

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Produse de nișă, cu o clientelă asigurată
  • O marcă recunoscută la nivel mondial
  • Prețuri care fac interesantă afilierea.

 

Avantaje afiliere:

 

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare de 10-30%
  • La retragerea comenzii nu pierzi banii

 

 

 

3.32. - Plan site pentru Dialog Tech

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Dialog Tech cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

 

3.33. – Studiu de caz ECCO

 

 

 

ECCO – încălțăminte

 

ECCO Sko A/S este un fabricant și distribuitor danez fondat în 1963 de Karl Toosbuy, in Bredebro, Denmark.

Sediu central: Bredebro, Denmark

CEO: Dieter Kasprzak (2004–)

A început cu 15 angajați, iar acum deține peste 50 de magazine în toată lumea și are peste 17.000 de angajați.

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Produse de calitate indiscutabilă
  • O marcă recunoscută la nivel mondial
  • Prețuri care fac interesantă afilierea.

 

Avantaje afiliere:

 

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare începând de la 5,5%
  • Cookies pentru 30 de zile.

3.34 - Plan site pentru ECCO

 

Crearea unui modul de statistici vănzari ECCO cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

3.35  - Studiu de caz Virgin Holidays

Virgin Holidays – tour operator

 

Virgin Holidays Limited este o companie ce face parte din Grupul Virgin al lui Sir Richard Branson.

Sediul central este Crawley, West Sussex, UK

Compania a fost fondată în 1985, la un an după succesul Virgin Atlantic Airways, în iunie  1984.

CEO: Mark Anderson (May 16, 2014–)

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Lider mondial în industria vacanțelor și călătoriilor
  • Companie dedicată clienților și dorințelor acestora
  • Cel mai mare tour operator transatlantic

 

Avantaje afiliere:

 

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare începând de la 1,5%
  • Cookies pentru 30 de zile.

 

3.36. - Plan site pentru Virgin Holidays

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Virgin Holidays cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

3.37  - Studiu de caz June Jacobs

 

June Jacobs – cosmetice

Companie cu un renume mondial de peste 30 de ani, este un expert în produse wellness și spa.

June, împreună cu fiica ei Rochelle, au creat o liniee de mare eficacitate, cu ingrediente naturale, menite să dea rezultate imediate cu beneficii pe termen lung.

Toate produsele sunt extracte de plante antioxidante, și conțin extract de goji, struguri, ceai verde, rodie ce înlătură semnele îmbătrânirii asupra pielii.

 

 

Avantaje oferite de colaborare:

 

  • Companie dedicată clienților și nevoilor acestora
  • Cotată și reprezentată la nivel mondial

 

Avantaje afiliere:

 

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare începând de la 1,5%
  • Cookies pentru 30 de zile.

 

3.38. - Plan site pentru June Jacobs

 

Crearea unui modul de statistici vănzari June Jacobs cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

 

3.39. – Studiu de caz Papa John’ Pizza

 

Papa John’s Pizza – fabricare și livrare pizza

Papa John's Pizza este un restaurant american, ce deține a treia parte din lanțurile de deservire cu pizza din America.

Sediul central este în Jeffersontown, Kentucky, o suburbie a orașului Louisville.

CEO: John Schnatter

Președinte: Steve M. Ritchie

Fondator: John Schnatter

Fondat în 1984, Jeffersonville, Indiana, United States

Locații: 4,700

 

Avantaje oferite de colaborare:

  • Companie cu o acoperire împresionantă, atât în SUA cât și în UK
  • Cotată și reprezentată la nivel mondial
  • Orientată către calitate și seriozitate

 

Avantaje afiliere:

  • Acces la bannere și link-uri dedicate
  • Înscriere gratuită
  • Comision pe vânzare începând de la 1%
  • Cookies pentru 3 de zile.

 

 

3.40. - Plan site pentru Papa John’ Pizza

 

Crearea unui modul de statistici vănzari Papa John’ Pizza cu afisare in prima pagina a panoului de comandă al site-ului reprezinta cheia succesului in opinia mea și trebuie sa conțină:

  • Monitorizare Useri si Conversii si afișare total vănzari per User
  • Filtre pentru monitorizarea achizițiilor CPA prin bannere
  • Filtre pentru monitorizare termen de expirare cookie

 

Crearea identitatii vizuale pe internet

  • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
  • Definire culori complementare
  • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
  • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS

Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

  • paginile din header: acasa, despre noi, contact
  • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
  • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
  • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
  • continutul fiecarei pagini secundare
  • continutul paginii de categorie sau lista de produse
  • continutul paginii de produs

Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

  • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
  • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
  • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
  • administrare continut de categorii de produse cu optimizare SEO automata
  • administrare continut de pagina de produs cu optimizare SEO automata
  • administrare comenzi in care se doreste preluarea automata a comenzilor de pe pagina de produs

 

 

 

Concluzii

 

Pentru a putea castiga o suma mare de bani lunar de la cei 20 de Advertiseri de mai sus si a rentabiliza la maxim echipa de lucru nu trebuie sa construim 20 de site-uri.

 

Trebuie sa construim un Portal care sa prezinte ca filtru de Brand-uri Produsele.

 

Site-urile de tip portal prezinta foarte multe avantaje pentru utilizatorii de internet, avand in vedere faptul ca ofera multe informatii din diferite domenii, informatii care de cele mai multe ori sunt de interes general, fiind importante pentru pentru orice user online, indiferent de background-ul social, cultural, economic si asa mai departe.

 

Bineinteles, ca un astfel de site de tip portal poate avea si un continut mai specific, canalizandu-se pe un singur domeniu, sau pe o arie de domenii oarecum adiacente.  De exemplu, un portal specific unui singur domeniu poate fi un site dedicat anunturilor de vanzare-cumparare. Un portal insa cu un caracter mai general poate fi un site care prezinta informatii de nivel general dintr-o anumita zona, cum ar fi un oras.

 

In orice caz, site-urile de tip portal sunt foarte diferite si ca aspect si ca informatii oferite, dar ceea ce conteaza este ca noi vom putea crea site-ul perfect. Bineinteles ca va fi nevoie de o colaborare stransa intre specialistii nostri si dumneavoastra, tocmai pentru a transforma in realitate ideile pe care le aveti. De la simpla alegere a culorilor pana la dispunerea in spatiu a elementelor de grafica sau a oricaror alte detalii pe care le considerati importante, noi vom reusi sa aducem la viata portal-ul dumneavoastra.

 

De asemenea, pentru cel care detine un astfel de site, avantajele economice sunt foarte importante avand in vedere ca un site de tip portal, creat intr-un mod profesionist si updatat in od constant cu informatii de calitate, va genera un trafic de vizitatori online foarte mare.

 

 

 

 

 

 

 

Bibliografie:

 

 

 

 

 

 

Share this post