Regulile SEO în 2017, AMP-ul Google este viitorul mobilului.

Amp Amplified Mobile Pages Compare

Încă de la lansarea sa în rezultatele căutării în februarie 2016, AMP sa aflat în aproape toate știrile SEO.

Cu toate acestea, în ciuda tuturor discutiilor din jurul proiectului, Specialistii SEO și Webmasterii continuă să sa acorde atentie. Este AMP încă un alt avertisment Google care urmeaza sa devanseze in câteva luni pe unii fata de cei care nu au făcut-o înainte?

Nu este un secret faptul că viteza contează.


Cercetările multiple au arătat că paginile web cu încărcare mai slabă sunt asociate cu rate mai mari de respingere și că este posibil ca până la 40% dintre vizitatori să renunțe la site-ul dvs. dacă îl încarcă mai mult de 3 secunde.

Va rezolva paginile AMP cu adevărat problema de viteză? Pariezi?

Datorită "HTML" mai ușoare și CSS pe care le folosesc și faptului că conținutul AMP este stocat în memoria cloud și nu este livrat de pe serverul dvs., ci din versiunea cached găzduită de Google, paginile AMP se încarcă de 30 de ori mai repede. Sunt 0,7 secunde pentru AMP și 22 secunde pentru paginile non-AMP).

Efect pozitiv asupra clasamentelor și CTR

Și chiar dacă această îmbunătățire nu va duce trafic imediat (trebuie să înțelegem că majoritatea traficului de căutare mobilă încă provine din rezultatele căutării non-AMP), in mod sigur ca implementarea tehnologiei AMP va fi plătită în curând.

  • AMP Deja domină conținutul proaspăt, iar cota sa va crește.
  • AMP este un format strict validat și, dacă unele elemente de pe pagina dvs. nu corespund cerințelor, este posibil ca Google să nu difuzeze această pagină către utilizatori.
  • Deci, după construirea paginii AMP, aveți nevoie de aceasta pentru a trece validarea.

In sfarsit site-urile de calitate vor fi pe bun merit in prima pagina in Google asa cum este si normal sa fie.

Pentru mai multe detalii legate de implementare accesati: https://promovaregoogle.ro/Creare-SITE-uri-Optimizate-Google.html

 

Share this post